Dermatolojik Muayene

Dolgular sentetik ve otolog dolgular olarak iki ana başlık altında toplanabilir. Otolog dolgu eşittir yağ dolgusu şeklinde özetlenebilir. Sentetik dolgular ise geçici, yarı-kalıcı, kalıcı dolgular olarak 3 e ayrılır. Kalıcı dolgular silikon dolgular olarak bilinir bir zamanlar kullanılmış olsa da yan etkilerinden dolayı piyasadan çekilmiştir ve kullanılmamaktadır.Yani şu an onaylı geçici ve yarı kalıcı dolgular piyasadadır. Geçici dolgular hyaluronik asit dolgular, yarı kalıcı dolgular ise PCL(polikaprolakton) ve kalsiyumhidroksi apatit dolgulardır. Teorik olarak geçici dolgu statüsünde olsa da pratikte hyaluronik asit dolgularında yarı kalıcı dolgu özelliği gösterdiği görülmektedir.
ane-tedavisi

Akne Tedavisi

Akne pilosebase üniteninin çok çeşitli sebepleri sebeplerden oluşan bir hastalığıdır. Görünümü hafif komedondan hayatı tehdit eden ateşli sistemik formuna kadar çeşitlilik gösterir.

Rozasea Tedavisi

Rozasea bir diğer ismi ile bilinen gül hastalığıdır. Ciltte meydana gelen iltihap dolu kızarık kabarıklar genellikle yüz çevresinde görülürken burun çevresinde de oluşabilmektedir.

Seboreik Dermatit

Deri hastalığı olan seboreik dermatit hastalığının bir diğer ismi de egzamadır. Genellikle saç diplerinde, burun çevresinde ve kaç çevresinde meydana gelmektedir.

Skabiyez (Uyuz)

Sarcoptes scabiei von hominis olarak bilinen akarın cildin katmanına yerleşmesi sonucu skabiyez hastalığı meydana gelmektedir

Psöriazis (sedef)

Psöriazis halk arasında bilinen ismi sedef hastalığıdır. Psöriazis rahatsızlığı kronik olmasıyla beraber bilinen bir tedavisi yoktur.

Mantar

Bireyler arasında sıklıkla görülen mantar rahatsızlığı bir enfeksiyon türüdür. Küf ve küfe benzer küçük yapılar ile meydana gelir.

Leke Tedavisi

Kişinin teninde lekeler meydana gelmektedir. Birden fazla sebep lekelerin oluşmasına sebep olmaktadır. Fakat en çok leke oluşmasına sebep olan güneşten gelen zararlı ışınlardır.

Saç Dökülmesi

Gücünü kaybetmiş ve artık görüntü bozukluğuna neden olan saç tellerinin dökülerek yerine yenisinin çıkması gerekir.
ben-tedavisi

Nevüs (ben) Tanı Tedavisi Cerrahisi

Nevüs, halk arasında ben olarak da bilinmektedir. Ciltte bulunan melanin olarak anılan pigment üretiminde yardımcı olan ve iyi huylu olan lezyonlara nevüs denmektedir.

Tırnak Hastalıkları

Tırnaklar da meydana gelen herhangi bir sağlık sorunu, bireyin vücudunda olan başka bir sağlık sorunundan kaynaklı meydana gelebilmektedir.

Damarsal Lezyonlar

Damarsal lezyonlar bilinen bir diğer ismi ile vasküler lezyonlar, erkek bireylere göre kadın bireylerde daha çok görülmektedir.

Skar (Yara İzi) Tedavisi

Skar bilinen bir diğer ismi ile yara izidir. Sivilce izi, ameliyat izi ya da ciltte meydana gelen herhangi bir yaranın iyileşme sonucunda kalan ize skar denir.

Aşırı Terleme

Terleme, bireyin vücut ısı dengesinin sağlanması için gerekli olan fiziksel bir olay olarak bilinir. Ayrıca aşırı terlemenin bir diğer ismi de hiperhidrozidir.

Cinsel Yolla Bulaşan Hastalıklar

Cinsel ilişki esnasında yaklaşık olarak 30 ayrı bakteri, virüs ve parazitin diğer bireye bulaştığı bilinmektedir.

Küçük Cerrahi İşlemler

Estetik amaç ile yapılan işlemler sonrasında gereken bakım işlemi ihtiyacı duyulmayan ya da çok fazla bir cerrahi müdahale gerektirmeyen işlemlere denmektedir.